Opskrifter

mandag den 17. marts 2014

Rutiner er der ingen af

Neeej.... rutiner er der ingen af, jo måske en smule. Men planlægge min dag efter hendes lur kan jeg ikke helt endnu. I dag tog hun en lur udenfor i blæsevejret, under halvtaget så hun ikke blæste væk, i knap 2 timer.
Hun kom ind og vi fik os en lille snak inden hun skulle ha mad.
Siden i nat har det så været sådan, at den lille diva fis ikke vil spise ved venstre bryst, så efter lidt prøven og overtalen som ikke hjalp, endte vi i sengen med højre bryst som middag- argh... Venstre er godt misundelig, men vi må prøve igen senere.
Jeg endte så med at sove 1 time med hende og nu er klokken pludselig mange og jeg har en knægt der snart skal hentes i børnehave.
Så rutine, nej ikke endnu. Men det kommer vel :) 
Psst....Heldigvis går hun i seng kl.21 om aftenen og sover ml.5-7 timer. Så jeg klager ikke :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)