Opskrifter

fredag den 27. december 2013

Et indlæg i billeder

Julen har været fyldt med en masse skønne ting. Vi startede ferien med at min søn blev 4 år. en stor dag som han har set frem til. (sidste blogindlæg var om hans fødselsdag)
I år var det vores tur til at holde juleaften, så min skønne familie kom herop og vi hyggede hele dagen. Juledagene blev brugt på afslapning og så skulle der leges med de nye legesager.
I dag var det så min fødselsdag. Det blev en stille og rolig dag. Blev vækket med flag og morgenmad og senere fik vi besøg af min søns legekammerat fra børnehaven og hans forældre. I morgen kommer min familie op og min mor bliver helt indtil nytår. Hun er nemlig ret sikker på jeg føder inden nytår, og så kan hun jo passe Jonathan mens vi er på sygehuset :). Jeg håber på hun har ret...
Da jeg passerede de 37 uger var en milepæl nået og hvor har og er jeg dog spændt på hvornår lillesøster kommer ud. Det må gerne være snart :)
I får her lidt blandede billeder fra julen her i huset. Det har været en skøn jul og ser nu frem til familieforøgelsen. Er glad for at ferien indtil videre er gået godt og at vi er kommet så godt igennem det hele, i sær med alle de smerter der er kommet tilbage i min krop. Har nydt min familie helt vildt, dejligt jeg stadig har en uges tid med dem begge hjemme inden hverdagen igen begynder.




















































1 kommentar:

  1. Sikke en masse skønne billeder :-)
    Håber snart lille pigen kommer ud til jer.
    Godt nytår - håber dig og din familie kommer godt ind i det nye år :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)