Opskrifter

fredag den 4. oktober 2013

Off dag

I dag tar jeg mig en off dag. En dag hvor eg skal ligge i sofaen og se film. I går knoklede jeg, eller jeg var i hvert fald i gang hele dagen, så mit bækken har brug for en pause. I går fik jeg både syet sengeranden til lillesøster færdig 



Og så fik jeg lavet en hue, der selvfølgelig er for lille til Jonathan. Så må se hvad jeg skal gøre ved den. Men fin blev den. 
Da posten kom, lå der strygestof i postkassen, så det skulle lige prøves af. Det er jo super let at arbejde med. Så det skal der laves mere med. 
Nu vil jeg dykke bed under dynen og se film. Den handler om jul, så mon ikke der skal laves dadler med pebernøddekrydderimix bagefter 😜. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)