Opskrifter

mandag den 21. oktober 2013

En fantastisk efterårsferie

I dag er det mandag og endnu en uge er gået i gang. For mig betyder det, at jeg igen er alene hjemme om dagen. Det har været skønt at have en hel uge med mine drenge. Vi har været sammen det meste af tiden og råhygget os med alle mulige aktiviteter.
I får i dag en masse billeder, det er svært at vælge, for vi har lavet så meget.
Jonathan og jeg startede ferien med at smutte ned til bedste mens far plantede hæk og satte stakit op... Det er blevet sååå fint...

 
Stolperne skal bare lige saves til og males :)


 Så blev der ellers  hygget med kastanjedyr, LEGO i masser vis, lege både inde og ude. 2 gange besøg hos bedste. Skattejagt i IKEA, date med min skønne kæreste, besøg hos onkel Kim, tante Jenni, fætter Peter og niece Kaisa. Besøg af gode venner, tur til Ebeltoft. Og så var Jonathan på sit første hotelophold. Det var en stor succes- lækker mad og skøn svømmehal. Vi sluttede ferien af med en Halloween tur til DjursSommerland med gode venner.








Udsigten fra vores hotelvindue


Min aftendate på hotellet



Tossede unger i Djurs 




 Øv, at ferien er slut, men dejligt at kunne se tilbage på så dejlige billeder. I dag har været præget af, at jeg var ude og gå så meget i går, så har tilbragt dagen på sofaen...
Lillesøster vokser sig større og større i maven, og der kommer de vildeste spark og bevægelser derinde fra. Nyder det SÅ meget, det er simpelthen så hyggeligt. Er nu gået ind i uge 30... det nærmer sig med hastige skridt. Snart finder vi ud af om hun skal tages ved planlagt kejsersnit eller om jeg må føde selv - så spændende... Håber meget på det sidste, og det er det jeg prøver at forberede mig på - det andet har jeg jo prøvet..


Hvis du er nået helt herned, så tak fordi du læste med så langt :)
Ha en skøn aften.

2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige billeder - det lyder til at have været en herlig ferie, Halloweenhygge, kastanje-kreativitet og familiesamvær er bare det bedste (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :) Det var virkelig også en skøn ferie.. Næste ferie bliver nok med en lille mere :) så det var dejligt lige at kunne nyde tiden, bare os 3 :)
      Kh. Susan

      Slet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)