Opskrifter

onsdag den 16. oktober 2013

BoShop blogger konkurrence...

Da jeg så denne konkurrence for bloggere, kunne jeg jo ikke bare lade den passere... Fed mulighed, det skal jeg da være med i!
Muligheden for at lave præcis den drømmestue jeg altid har ønsket mig, og så med fede møbler jeg normalt ikke ville have råd til, det er da for fedt.
Vi byggede et dejligt hus over vinteren og i april kunne vi så endelig flytte ind.
Møblerne der kom ind var de samme møbler som har været med os i de forskellige lejligheder vi har boet i fra da vi var studerende. Der har ikke været mulighed for at pimpe møblerne op, så denne mulighed er da alt for fed. Tænk hvis jeg vandt??!!
jeg elsker at følge med i diverse boligblade, og noget af det jeg virkelig synes tiltrækker min opmærksomhed er når naturen kommer med ind. jeg synes de produkter jeg har valgt afspejler det rigtig godt.

Stuen hænger sammen med vores køkken/alrum, så jeg har også kigget lidt på spisestue møblerne.  Vores sofa er købt af venner og vores sofabord pt er et genbrugsfund som jeg har ville af med i laaaaang tid, men venter på jeg får pengene til det sofabord der ville være perfekt.

Mine ønskestue møbler ser sådan ud:
 Molito-stofsofa min næste sofa skal helt sikkert være en hjørnesofa. Elsker at putte med min familie, og nu hvor der kommer en lillesøster, er det helt perfekt til mange mennesker der skal søndags hygge i hjørnet 
Det runde bam-bam-bord  er med til at bløde op i alle de kanter der opstår i et rum. Synes det er anderledes men stadig klassisk og fedt. 
Pop-sidebordet  kan både bruges som afsætning og taburet. det er da super til når der kommer gæster. Og så er jeg vild med naturen der kommer ind 
Conform-prime-lænestol perfekt til en tid med amning, mange gange om dagen :)
Sydney-frandsen-gulvlampe. Er vild med kontrasten; det industrielle og det naturlige.
Diamond-shaggy-tæppe skal ligge ved sofaen og varme vores fødder. Med trægulve og fliser i hele huset, skal der være et sted hvor de små (og mig) kan sidde på gulvet og hygge med bøger, legetøj og ligge og se tv. 
House-doctor-mix-sidebord Kunne ikke stå for denne lækre kommode. Den er speciel, praktisk og fed. 
Factory-loftlampe-pendel. Er igen en af de ting der giver kontrast. Den skal hænge over det lækre spisebord i træ. 
Double-teak-spisebord så fedt et spisebord. Elsker træet og det massive. Det kan da helt sikkert holde til hverdagen strabadser herhjemme:) Vi bruger bordet meget, til både spisning, men også en masse kreative aktiviteter.
Det minder lidt om at være på skovtur og spise ved de borde der står derude. 

Nu har jeg drømt mig væk og hold da fast hvor ville jeg ønske jeg kunne købe det hele.
Hvad ville du købe hvis du vandt??

Dreams can come true :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)