Opskrifter

søndag den 28. oktober 2012

så tog jeg mig sammen

Jep, det har kun taget mig omkring 2 år eller noget i den stil.
Jeg har fjernet den trælse ting, at man skal skrive en kode når man laver et indlæg på min blog. Den skulle meget gerne være væk nu. Så er det en del lettere at skrive en kommetar herinde. Hvis den stadig er der må du meget gerne skrive det til mig :)
Men hvad jeg lige ved, aå skulle den være væk.
Havde glemt alt om det, og kom lige i tanke om det, så nu fjernede jeg det, eller det tror jeg nok jeg har gjort :)

Sidder nu med benene oppe efter en skøn dag med blogtræf. I går var jeg til kreative dage i Fredericia, så jeg har haft en hel weekend i kreativitetens tegn - SKØØØNT!!! lige hvad jeg havde brug for.
Nu vil jeg strikke lidt mere - Ha en skøn aften.

1 kommentar:

  1. Dejligt at koderne er væk:-) Og tak for igår, vi fik ikke sludret så meget desværre, men dejligt at du havde en hyggelig dag!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)