Opskrifter

søndag den 19. februar 2012

Super hyggelig blogtræf/dukke workshop

I dag tog jeg til Randers til Kristin med bloggen albertogvill, for at starte på min lille dukke. Kristin bød os ind i hendes hjem til lækker mad og hyggelig snak.
Med hjælp fra tusindfryds bog og Trines ekspertise er jeg nu kommet så langt.
Hun har hår på hovedet, dog  mangler fletningerne, og krop og hovede skal forenes. Den bliver sååå fin..
Og så mødte jeg en ny blogger, Lone med bloggen frkenfiil.blogspot.com.
Det var en super hyggelig i dag i selskab med disse tøser, håber vi kan finde tid til en opfyldning på hvordan det går med dukkerne.

3 kommentarer:

  1. Hvor bli'r hun fin, Susan. Tak for sidst...super hyggeligt at møde dig, også :o)

    Jeg har stadig kun en skaldepande, men har i dag købt endnu et nøgle garn, så forhåbentlig får dukken også snart hår på hovedet.

    Kh. Lone

    SvarSlet
  2. Hey Susan.

    Jeg har skrevet til dig inde hos mig :o)

    SvarSlet
  3. Tak for en super dejlig dag - håber vi skal dukkehygge sammmen en anden gang!

    Kh Kristin

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)