Opskrifter

søndag den 26. februar 2012

Sikke en skøn weekend.

I får lige en stribe billeder der giver et godt billede af min weekend.
Sidder her på min altan, solen skinner - det er SKØØØØNT!!! Endelig kan vi sidde på altanen og det er faktisk dejlig lunt.. Arhhhhh.... foråret er på vej..
Min dejlige mor var på besøg, så der skulle laves lidt lækkert. Min mor sys vi skulle bage fragelite kage, sådan en med mocca creme. Så det bevægede jeg mig ud i. Det gik ikke skide godt, da jeg skulle putte smør i den våde blanding skillede det hele, og blev helt ødelagt. SÅ mor afsted efter vanilje creme og så puttede vi kaffe i noget fløde, piskede det op, blandede det i og kom så cremen mellem fragelitekagebundende..... Den blev nu lækker alligevel :)
Nu skal der planlægges undervisning til næste uge, og snart venter et helt nyt job i en helt anden by - spændende 
Har slet ikke haft tid til, at lede efter forårstegn. men i morges på vej til bageren så min mor en masse vintergække... 

 Morgenmadshygge med lækker mocca fra min skønne kaffemaskine
 Hygge på altanen i nattøj
 Kup i Bilka... Fandt lige dette tape - desværre er de farvede tape slet ikke farvede når man bruger dem :( Men de andre 4 tape er rigtig fine, og ligner MEGET maskin tape ;)
Lækker mocca kage - dagen derpå 

Ha en skøn søndag derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)