Opskrifter

fredag den 27. januar 2012

Nøøøøj det er godt

Hjemmelavet og meget nem lakrids is med karamelknas...
Jeg har til mig selv taget det jeg nu sys jeg ku spise og lod det blive blødt hvorefter jeg så dryssede lakridspulver ned i. Hvor meget man vil ha i, er smag og behag. Jeg har nok kommet en lille teske i. Rør det godt rundt. Derefter dryssede jeg hakket karamel i som er lavet således: 1 go spiseskefuld smør, en spiseskefuld lys sirup og dryssede så flormels ud over den smeltede masse. Lad det blive lysebrun, hæld det på et stykke bagepapir til det størkner og knus det så i små stykker og brug det. Jeg tig det lige i køleskabet i 2 min så var det kølet af og klar. Så det tar virkelig ingen tid og smager super godt.
Velbekomme og ha en lækker fredag aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)