Opskrifter

mandag den 5. december 2011

Julekalender #5

Så blev låge 5 åbnet og her gemmer sig en DIY på dekorerede æsker.
Nemt og billigt og så er det dekorativt.

Det skal du bruge: En tom æske, saks, papir, lim, evt linial og pynt.


Jeg gemmer altid mine skoæsker, så har jeg æsker hvos jeg kan gemme alt mit skrammel. I dag skal vi lave en juleæske.

Jeg bruger ikke linial, men hvis du er mest til det, så gør det endelig.
Jeg tager æsken og ligger den på papiret, og laver stregene. Lav endelig lidt overskydende papir til at bukke rundt om kanterne

Vip den rundt på alle 4 kanter, og klip det ud.

Så skal den limes på æsken. Kom endelig masser af lim på, ellers kan der kommer luftbobler på - ikke så kønt.
Når æsken er dækkes, skal du ha papir på låget også, følg samme princip som ved æsken.
SÅ er den færdig, og du kan pynte den som du vil. Jeg har pyntet min med bånd og en stjerne, lidt ligesom en gave :)

God fornøjelse og rigtig god 5. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)