Opskrifter

onsdag den 21. december 2011

julekalender #21

I dag er en helt speciel dag. det er nemlig ikke kun d. 21 men også min søns fødselsdag. Han bliver 2 år i dag - stoooor dreng.


I søndags holdt vi fest for ham, men mere om det senere ;O)

I dag skal låge nr. 21 åbnes. Bag lågen gemmer sig endnu et boligtip. Ikke noget jeg selv har opfundet, men hvor jeg har set det husker jeg ikke.
Du skal bruge: gammel øl kasse, maling, skruer og skruemaskine.

Mal ølkassen /trækassen i den farve du ønsker og find ud af hvor af hvor den skal hænge - så simpelt, men så fedt. Elsker mine trækasser, og når sommeren kommer, så skal jeg på jagt efter flere kasser på loppemarkeder :)



God fornøjelse og rigtig glædelig 21. december

2 kommentarer:

  1. Mange gange tillykke med Jonathans fødselsdag! Jeg håber I får en dejlig dag! :)

    Tak for tippet, du er bare alletiders :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Taaak... Vi havde en skøn fest i søndags og en hyggelig dag i dag :O)
    KNus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)