Opskrifter

tirsdag den 13. december 2011

Julekalender #13

Bag ved låge 13 gemmer der sig en idé til dit hjem.
Jeg bliver så uinspireret af kedelige knager, så jeg besluttede mig for, at lave mine egne.
Du skal bruge: Ben eller håndtag fra skab eller andet. , skruer, maling, pensel og skruemaskine til at sætte dem op.
De ben og håndtag jeg har brugt, er fundet i genbrug.
Bor et hul ned igennem dem, så det er stort nok til, at skruen kan komme i. Mal dem i de farver du synes er flotte. Før skruen i, og så kan du evt. mael på skruen, så den ikke skiller sig ud.
Nu skal den op på væggen, og vupti, du har en fin knage




Beklager billedkvaliteten, men der er ikke så meget lys i vores gang ;)
 God fornøjelse og rigtig glædelig 13. december
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)