Opskrifter

onsdag den 12. oktober 2011

Så blev bettemandens værelse peppet lidt op ;)

Sys ordet "peppet op" er vildt fedt :)
Nå, men for over 1/2 år siden købte jeg på trendsales nogle wallstickers til hans værelse. men erfarede så, at de ikke klæber særlig godt på det tapet vi har på :( øvøv... men i dag forsøgte jeg mig endnu engang, og sørme om det ikke hang fast. Om det så holder, det vil tiden vise, men i hvert fald er det nu oppe over hans seng.
Sangen er den vi synger når han skal sove.
Det står lidt skævt, men har med vilje ikke brugt hjælpelinjer, men bare sat det op. Tja... måske ikke så fedt, men alligevel kan jeg nu godt li det :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den sang ;0)
    Jeg synes det ser fint ud som du har sat det op.
    Herhjemme kan jeg heller ikke få det til at hænge fast.

    SvarSlet
  2. Åh vad fint!! Kul att göra ordning barnens rum!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)