Opskrifter

fredag den 19. august 2011

Jeg har fået kørekort :)

JAAAAAAAAA....!!!
I dag var jeg et nervevrag.. jeg skulle til køreprøve. Og så bestod jeg sørme.. SÅ VILDT! Så vi har rigtig været ude og køre i vores egen bil i dag, mig og kæresten...
Og selvfølgelig skulle det fejres. Vi havde planlagt burgere, men så glemte vi at handle ind til det hele, så min burger blev pludselig til en hjemmelavet mexi burger, kalder jeg den.
burgerbolle med guagamole, salsa, Hellmans mayo,  og kyllingebøf med ost. Smagte Mega godt, så trods det var impro, så blev den et hit
Desserten blev til en reste dessert.
Har lavet en navngivningskage til et vennepar, så lavede noget af det der var til overs.
En nøddebund, med hindbær mouse og friske blåbær.. Nam nam...Nøddebunden blev lavet for et par dage siden og kom så i fryseren. Men heldigvis tager optøgningen kun få min med sådan en bund :)

2 kommentarer:

  1. Super flot ;0) Stort tillykke.
    Det er nu skønt at kunne sætte sig bag rattet og så bare køre derud af ;0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med kørekortet!
    Jeg kan godt huske, hvor nervøs jeg var til køreprøve, specielt anden gang, da jeg havde dumpet den første. Det var næsten værre end at være til eksamen på uni...

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)