Opskrifter

lørdag den 6. august 2011

foto challenge day 6 og tomatplanten der kom op og stå

Barndomsminder.....
Denne bamse fik jeg af min far da jeg blev født. Desværre lever min far ikke mere, så for mig er denne bamse noget helt særligt. den har fuldt mig hele vejen. Nu har jeg så givet bamsen videre til min søn, og han nyder den lige så meget som jeg gjorde. Puden der er ved siden af, er et pudebetræk min bedstemor hæklede til mig da jeg var lille. Hun er heller ikke blandt os længere, så den betyder også meget. Kan huske jeg fik 3 puder og et sengetæppe. Blå, lyserød og grøn. Men har kun denne pude tilbage.
Og så fik jeg endelig taget mig sammen til, at få styr på mine tomatplanter.. De hang ned og knækkede hele tiden. Nu er der sat snor i dem, og det ser en del bedre ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)