Opskrifter

søndag den 3. juli 2011

Weekend i billeder










Weekenden startede med regn og endte i lækker solskin.... Har haft en skøn weekend med skønne mennesker på besøg, alle med deres lækre unger, dog lige undtaget min højgravide veninde.. Han var med i maven :) Vi spiste masser af kage og frugt mens vi legede med børnene og fik snakket om alt. Helt fantastisk.


Og se lige hvad jeg fandt på ingerslev marked.... et brio køkken til 50 kr!!!! Total cool :) Så skal der bare købes tilbehør..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud, og min nysgerrighed har gjort at jeg har luret godt og grundigt på billederne, så nu ved jeg hvor du bor;-)

    SvarSlet
  2. hæhæh..... Bor vi tæt på hinanden så ??

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)