Opskrifter

fredag den 1. juli 2011

projekt bænk # 2 +DIY

Så blev vi færdige med bænken, og den blev straks taget i brug- Så nu ligger lillemanden og far og læser bog ude på flyderen :)


Malet og med madras på

Vi vil ha puder som sidder fast. Så jeg kom på deenne ide.
Vi har købt en spånplade til 30 kr. Den er 130*44 cm. Købte 3 puder fra ikea til 15 kr stk. og lagde dem op på pladen. Ovenover lagde jeg det stof der skal på og vente pladen rundt

Så skal stoffet hæftes på. Dette gjorde jeg med en hæfteklemmer


SÅ ser det sådan ud.

Min kæreste borede 3 huller i væggen, så det passede med at det kom til at gå indad midt på puderne. Udover en skrue, puttede han også en skive på, så stoffet ikke går i stykker, og så det bedre bliver holdt på plads.

Jeg mangler stadig at finde 3 knapper, som skal sidde der hvor skruerne er, men det når jeg ikke i dag.
Sys stadig der mangler mange puder, så det bliver et rigtig flyder hjørne, så det kommer i løbet af sommeren :) Lige nu er den ihvertfald brugbar og klar til, at vi får en masse gæster i morgen.


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Sikke fin den blev! God weekend...

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er det bare blevet flot!! :D jeg er dybt imponeret!! SEJT!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)