Opskrifter

onsdag den 8. juni 2011

Færdige projekter i håndarbejde

Jeg har været lidt bagud i håndarbejde, og de er nu indhentet. Jeg har lavet en ur med temaet 'kærlighed', den skulle egentlig ha været udstillet på kvindemuseumet i Århus, men kunne ikke nå, at få den færdig dertil. Det andet er en hæklet elefant, som jeg startede på, for 1/2 år siden. den er nu færdig. Den er spækfuld med fejl, men jeg synes godt jeg kan se en udvikling i min hækling. Jeg startede med hovedet og derefter snablen, og det er også de to mest ujævne områder på den. Så dejligt at se jeg er blevet bedre, og så er den da lidt sød. opskriften har jeg købt hos en på Etsy.... Hun laver sådan nogle fine mønstre, og så er hun bare mega sød. Hun hjalp mig rigtig meget da jeg købte dem. Så kan klar anfales. Tjek hendes mønstre ud her






Posted by Picasa

1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)