Opskrifter

lørdag den 8. januar 2011

Tilbage i skole...

Så er jeg tilbage i skole. Og selvom det er mærkeligt og hårdt og jeg allerede føler mig bagud, ja så var der da en go ting ;O)
Min kære håndarbejdslærer har de gode kontakter, så hun har lige skaffet lækker uldgarn, til fri afbenyttelse ;) I LIKE!!!!

Så nu skal jeg lære at strikke sokker ;O)
Er spændt på hvordan de kommer til at se ud...
Nu har jeg så 2 strikkeprojekter, 1 stof projekt og et hækle projekt, samtidig med jeg skal igang med min BA... starter hårdt ud ;)

4 kommentarer:

  1. ihhh, det glæder jeg mig til at se. Jeg lærte som det første at strikke sokker og det blev herre grimme, men så blev jeg også god! God fornøjelse :)

    SvarSlet
  2. Men man skal jo ha nogle overspringshandlinger lige ved hånden. Desuden er det en go måde lige at få renset tankerne på ;-)
    Jeg har faktisk aldrig strikket sokker, så jeg glæder mig til at se/høre mere om projektet.
    Tak for dit søde svar på Søhesten. Jo, vi er stort set ovenpå igen. Det var en hård omgang! Op på hesten igen:-)
    Godt der ikke er mere håndarbejdsundervisning end det du nævner. Det er til at overskue :-)
    Jeg kommer torsdag/fredag i næste uge :-)
    Jubi! Vi ses!

    SvarSlet
  3. Tak. Ja øvelse gør mester ;) så jeg må bare komme igang ;)
    Glæder mig til at alle i familien skal ha hjemmestrikkede sokker :) hihi...

    SvarSlet
  4. Kanon du kommer torsdag og fredag, det glæder jeg mig til, så må vi se om du også skal lære at strikke sokker ;)
    Har fundet et link til en video hvor de viser det, den ligger inde på studienettet ;O)
    Jeg synes ikke der er mere undervisning ihvertfald, ihvertfald ikke hvad jeg tager med til, så ja, det er til at overskue ;O)
    Vi ses i næste uge.
    Dejligt i er kommet over sygdom, så du kan kommer ud i verden igen.
    knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)