Opskrifter

mandag den 3. januar 2011

Barsel slut :( tid til hverdag igen...

Ja, så sluttede min barsel :( Sys den er gået aaaaaalt for stærkt... Men det er vidst på tide at få min lille mand ud i verden og møde andre søde børn. En travlt december måned er gået og nu skal vi i gang med hverdagen. Jeg skal i skole igen og Jonathan skal i vuggestue.
Han blev 1 år i dec. så det er godt for ham at komme ud nu. Mor her, vil bare gerne blive lidt længere hjemme ;)
For 1 år siden så han sådan ud, lille og fin.. Den 21. dec. fyldte han så 1 år, og sikke stor han er blevet, og kan så mange ting.. Puhaaa... mor skal lige følge med...

Første dag i vuggestuen er gået rigtig godt. Han legede og hyggede sig, så det bliver nok ikke noget problem med ham. Nu skal jeg så bare i gang med min BA og afslutte håndarbejde. 
Men heldigvis må jeg selv bestemme over min tid, så kan godt hygge mig lidt stadig ;)
Og hvad sker der lige for iphone!!! Vi kom 1 time for sent op i morges, fordi iphonen ikke gad vække os.. Hmf... noget med en software fejl har jeg læst mig til....
Nå, men vi nåede det hele..
Go hverdag derude ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg var også på den med at sove for længe i morges :( Lidt svært at slippe barsel tiden..Min yngste skal i skole til sommer..er altså også et slip i retningen af at nu skal vi altså videre i livet..Suk suk ..men faktisk også rigtig dejligt :)

    God hverdag til dig :)

    SvarSlet
  2. Hej Susan. Jeg har slet ikke fået svaret på dine sidste henvendelser. Overskudet det har desværre ikke lige rakt meget længere end til Søhesten, men nu er jeg ved at være "back in business" igen. Jubi! :-)
    Ak ja, det er lidt vemodigt at begynde igen efter barslen. Godt at du har lidt ro på programmet. Det har jeg heldigvis også, selvom årsagerne er lidt nogle andre.
    Sikke et dejligt billede!! Det er vildt så hurtigt de udvikler sig, de små basser.
    Jeg har ikke snakket med Betty i laaang tid, men kunne forstå på dig, at programmet er godt proppet eller hvordan?
    Har du været der i denne uge?
    Er der stadig håndarbejde torsdag og fredag?
    Glæder mig til at se dig i levende live :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Hej Trine..
    Nej det er da helt okay.. i har meget om ørerne... Håber det er ved at lysne ;)
    hvis det er, så ligger programmet inde på studienet, hmmm det er ikke vildt proppet, men der er vidst flere ting jeg gerne vil være med til, end lige planlagt.. Men nu må vi se, regner med at komme i næste uge, da jeg skal lære at strikke hæl, og så mener jeg det er i uge 6 der er noget, og igen i uge 8-9. Mener uge 8 og 9 er patchwork og quiltning.. Så det er jo lidt fedt.Uge 11-12-13 er noget med at designe noget man kan sidde på, der kan man både sy, strikke eller lave en stol om. Og så uge 18 er der re-design. Det er de ting jeg regner med at være med til. Men måske laver jeg bare meget af det derhjemme. det lyder så interessant, så jeg føler jeg bliver nød til at komme. Men min BA kommer i første række, så nu må vi se.
    Glæder mig også til at se dig, tror du at du kommer i næste uge??
    Jeg var der i fredags men ikke hvor jeg lavede noget. Snakkede bare med Betty om min eksamen, og så sad jeg lidt og snakkede, de virker super søde.
    Ja, det er torsdag og fredag, men nogle af de emner der er er også om mandagen..
    Go søndag.
    KNus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)