Opskrifter

lørdag den 11. september 2010

Undskyld...

Jeg kan se der faktisk er lavet 2 fejl i min lodtrækning.. Det er bare ikke i orden... Derfor undskylder jeg mange gange. Det må bare ikke ske, og derfor vil jeg gerne rette op på min fejl.
Både Julie og Jemkem fik kun 2 lodder hvor de skulle ha haft 3. Jeg beklager mange mange gange...
Jeg gør det, at jeg laver en ny lodtrækning med de lodder som i nu har, og så finder jeg lige ud af hvad den fine præmie skal være.
Ved virkelig ikke hvorfor jeg har lavet den fejl, så det må bunde i uopmærksomhed eller ammehjerne... ;O)
Håber i er forstående overfor min fejl og ser frem til en ny lodtrækning.
Bella, du får stadig din pung :)

Jeg vender tilbage hurtigst muligt ;)
Kh. Susan

3 kommentarer:

  1. Hej Susan;0)
    Det er da helt ok,jeg havde ikke engang lagt mærke til det;0)
    God dag Julie

    SvarSlet
  2. Det er helt i orden :) Det var nu også mest for sjov jeg skrev det ;) Vi kan jo alle lave fejl :) Du behøves ikke lave om :) Vi har jo alle nok at se til :) STORT kram til dig :) De her giveaways er jo bare "for sjov" :) Stadig stort tillykke til Bella :)

    SvarSlet
  3. ja det ved jeg, men sys kun det er fair. OG så har jeg en undskyldning for at sy ;O) hihi... så det er helt fint. Den kommer i løbet af nogle dage ;)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)